В цьому модулі ми розглянули стратегії постановки
питань задля розвитку навчання учнів .
Цей модуль допоміг мені зрозуміти поняття " фасилітатор" та
навчитися застосовувати фасилітацію при навчанні за методом проектів. З’ясувала мою роль
фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Я можу використовувати
комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів, налагоджувати якісну комунікацію із учнями
впродовж усього періоду роботи над проектним дослідженням. Уміння розумно
поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання
провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з
попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Поведінка вчителів,
сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів –
все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних
потребах учнів. Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза
класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і
забезпечують успіх навчання. Вчителі покликані контролювати і спрямовувати
процес навчання вдало спрямованими завданнями і запитаннями.
Я створила документ для
фасилітації та інструктивні
документи.
Оцінила створене портфоліо за критеріями
оцінювання
Створила План впровадження проекту.
Залишилось зовсім мало, один невеликий крок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий