четверг, 31 октября 2013 г.

МОДУЛЬ 9. РЕФЛЕКСІЯ



В цьому модулі ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.

Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів і дійшла до висновків щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.

При навчанні дітей, коли в центрі навчального процесу є учні, вчителям важко тримати постійний невпинний прямий контроль та нагляд за ними. Для сприяння розвитку їх самостійності у навчанні вчитель має формувати в учнів самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей. Формування самоспрямованості у навчанні – важлива життєва навчальна мета для учнів. Ця навичка 21 століття – бути самоспрямованим у навчанні - є дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі. Учні, які усвідомлюють, як вони навчаються, більш осмислено зможуть використати відповідні технології для успішного завершення завдань. Навички самоспрямованості допомагають учням з особливими потребами успішно, незалежно від вчителя та інших дорослих розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм реалізувати свій потенціал.

При підготовці до розробки та роботі над проектом необхідно враховувати різні види диференціацій: 1) за навчальним матеріалом – точно визначити те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок; 2) за процесом – порекомендувати різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно); 3) за продуктами навчання – дозволити учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування; 4) за навчальним середовищем – створити гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування, і навчити прийомів, які приведуть до незалежності  в навчанні.

Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.  Учні мають бути активним у власному навчанні (для цього необхідно давати їм посильні та цікаві завдання)

Крім того, створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання,  навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.

Під час роботи над модулем внесла зміни в План вивчення теми. Критично оцінила, чого  навчилися під час роботи над попередніми модулями. Спланувала інструктивні матеріали для навчального проекту.
            Невпинно йду до фінішу)

Комментариев нет:

Отправить комментарий