У цьому модулі я дізналася,
як можна використати навчальні дослідження
в проектах, зрозуміла призначення
Основних запитань проекту (визначила ключові, тематичні та змістові
питання). Вони допомагають учням бути вдумливішими та допитливішими, серйозніше
ставитися до навчання, бачити зв’язки
між навчальними предметами та їхнім власним життям, в цей момент навчання для
школярів стає осмисленим, набирає для них більшого сенсу. Щоб проект був
змістовним, він має зацікавити учнів, мати кінцевий вагомий результат, який
учні зможуть застосувати у реальному житті. Знання та вміння отримані під час
дослідження допоможуть учням
розвинути навички 21 століття.
Обговорила навчальні теми для створення портфоліо з використанням методу
проектів. З’ясувала вимоги Державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Створила wiki-сторінку та почала її оформлення.
Модуль викликає міркування про те, на яких етапах уроку чи в який період
вивчення теми можна використати ті чи інші питання і чи завжди вони доречні?
Мені майже все вдалося легко, сподобалося
виконувати дану роботу, так як мені подобається дізнаватися щось нове.
Для підвищення свого професійного рівня вчителям слід більше працювати з wiki та займатися проектною діяльністю.
Ура! Закінчився 3 модуль)))) Робота над проектом триває
Комментариев нет:
Отправить комментарий