ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
В цьому
модулі я попрацювала з електронними документами, створила списки використаних
джерел. Матеріали, представлені у модулі допомагають вчителю та учням формувати
інформаційну культуру використання web-ресурсів їх оцінювання, дотримання
Закону про авторське право.
Провели педраду,
на якій обговорили виконання вимог Державних освітніх стандартів та навчальних
програм при використанні інноваційних педагогічних технологій. Обговорили з
колегами, як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для співпраці учнів
і вчителя, розглянули шляхи ефективного пошуку Інтернет-ресурсів, спланували
використання Інтернету при вивченні теми.
Попрацювали
в малих групах, де обговорили оцінювання навчальних потреб учнів та теми «Використання Інтернету для розвитку навичок
21 століття», «безпека дітей в Інтернеті».
Цей
модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання
Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: допомагає економити час
на уроці, самостійно здобувати інформацію та критично до неї ставитись; може бути потужнім
інструментом для проведення досліджень,майстерне оперування пошуковими
стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та
дані в Інтернеті. Я зрозуміла, як я можу використовувати Інтернет-ресурси для
того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів; яким чином я можу
забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів
Навчився
користуватися інструментами для збереження та керування власними файлами та
документами.
Навчання
продовжується)))))) До нових зустрічей!)
Комментариев нет:
Отправить комментарий