понедельник, 28 октября 2013 г.

МОДУЛЬ 5. РЕФЛЕКСІЯ

ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

В цьому модулі я попрацювала з електронними документами, створила списки використаних джерел. Матеріали, представлені у модулі допомагають вчителю та учням формувати інформаційну культуру використання web-ресурсів їх оцінювання, дотримання Закону про авторське право.
Провели педраду, на якій обговорили виконання вимог Державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій. Обговорили з колегами, як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для співпраці учнів і вчителя, розглянули шляхи ефективного пошуку Інтернет-ресурсів, спланували використання Інтернету при вивченні теми.
Попрацювали в малих групах, де обговорили оцінювання навчальних потреб учнів та теми  «Використання Інтернету для розвитку навичок 21 століття», «безпека дітей в Інтернеті».
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: допомагає економити час на уроці, самостійно здобувати інформацію та критично  до неї ставитись; може бути потужнім інструментом для проведення досліджень,майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Я зрозуміла, як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів; яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів
Навчився користуватися інструментами для збереження та керування власними файлами та документами.
Навчання продовжується)))))) До нових зустрічей!)

Комментариев нет:

Отправить комментарий