четверг, 31 октября 2013 г.

МОДУЛЬ 8. РЕФЛЕКСІЯ


              В цьому модулі ми проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів; продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та пункти, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.

Треба дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:  переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;  обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання; написати критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою; уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумувати порядок критеріїв. Це все дасть можливість виробити єдиний стандарт оцінювання, який допоможе в подальшій роботі з учнями.

У класах, які навчаються за традиційною системою, учні очікують  чекають, що вчитель сам оцінить всю їхню роботу. У класах з особистісно зорієнтованою  системою навчання  учні знаходяться в центрі навчання, вони активно залучаються до процесу оцінювання. Така їхня роль може бути незвичною і непростою для дітей і для  декого з вчителів. Коли ж буде впроваджуватися система оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони стануть більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дітям потрібна допомога вчителя у  формуванні в них нових навичок  й наданні  їм можливості попрактикуватися в них. 

Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи. 

Переглянули та внесли зміни до прикладу учнівської роботи.

Переглянули та внесли зміни до Плану вивчення теми.
Робота триває...

Комментариев нет:

Отправить комментарий