Сьогоднішній
модуль був один із найцікавіших, адже ми поставили себе на місце учнів та з погляду дітей створити
учнівську роботу.
Обговорили в малих групах: використання Інтернету при
створенні проекту. Переглянула приклади учнівських робіт
Провели
педраду на тему: "Як допомогти
учням пристосуватися до навчання за методом проектів та
особистісно-орієнтованого навчання"
Планування
та робота над прикладом учнівської роботи вимагає відповідей на основні
запитання; демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих
рівнів; зв’язків із реальним світом, життям учнів. Рішення про використання
певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах
у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей.
Використання
ІКТ дозволяє виробити в учнів навички самонавчання та самодисципліни, розвиває
вміння працювати в групі та нести відповідальність за якість виконаної роботи.
Вчитель
має можливість в електронному вигляді перевірити знання учнів та диференціювати навчальну діяльність учнів.
ІКТ для
підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна використовувати різними
способами, це можна робити досить ефективно: 1) презентації – для усних виступів, підсилені
використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на
інші ресурси; 2) публікації – для
письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за
допомогою зображень, графіків та діаграм; 3) вікі – для текстових повідомлень, що
розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати
декілька людей; 4) блоги – для текстових
щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків
та коментарів від інших читачів.
Все це
стимулює учнів до плідної, самостійної роботи, пошуків нових знань і можливості
поділитися ними.
Спланувала та створила приклад учнівської
роботи (презентації та wiki-сторінки).
Чекаю
нових завдань)
Комментариев нет:
Отправить комментарий