среда, 30 октября 2013 г.

МОДУЛЬ 7. РЕФЛЕКСІЯ


Сьогоднішній модуль був один із найцікавіших, адже ми поставили себе  на місце учнів та з погляду дітей створити учнівську роботу.

Обговорили  в малих групах: використання Інтернету при створенні проекту.  Переглянула приклади  учнівських робіт

Провели педраду на тему:  "Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання"

Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає відповідей на основні запитання; демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями; демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів; зв’язків із реальним світом, життям учнів. Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей.

Використання ІКТ дозволяє виробити в учнів навички самонавчання та самодисципліни, розвиває вміння працювати в групі та нести відповідальність за якість виконаної роботи.

Вчитель має можливість в електронному вигляді перевірити знання учнів та  диференціювати навчальну діяльність учнів.

ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна використовувати різними способами, це можна робити досить ефективно: 1)  презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси; 2)  публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм; 3)  вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;  4) блоги – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.

Все це стимулює учнів до плідної, самостійної роботи, пошуків нових знань і можливості поділитися ними.

 Спланувала та створила приклад учнівської роботи (презентації та wiki-сторінки).

Чекаю нових завдань)

Комментариев нет:

Отправить комментарий