среда, 30 октября 2013 г.

МОДУЛЬ 6. РЕФЛЕКСІЯ



СПІЛКУВАННЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ІНТЕРНЕТІ
В цьому модулі я навчилася додавати посилання і зображення у wiki - середовищі, спілкування зі світом через Інтернет, створювати мережевий опитувальник,  співробітництву, що базується на сервісах Веб 2.0

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;  як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті;  як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів; можливість дистанційного навчання.

На мою думку, спільне використання, редагування документів, дає можливість врахувати всі версії (всіх учасників) у межах одного спільного документу, бо учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі он-лайн.

Учням середньої та старшої школи не завадило б створювати блог для роботи кожної групи, в якому можна було б не тільки розміщувати та обговорювати проміжні результати діяльності, але й надавати посилання на різні сервіси для спілкування. Тобто використовувати блог як єдине робочий простір групи.  Серед засобів спілкування можна використовувати різні сервіси для веб-конференцій, які не вимагають встановлення додаткового програмного забезпечення на локальний комп'ютер.

Провели педраду, де обговоримо питання  безпечного та відповідального використання Інтернету. Дали відповіді на питання:  Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу?  Чи варто оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Попрацювала  з Планом вивчення теми

Ми дійшли до екватору нашого тренінгу.) Впевнено рухаємося до цілі. ))

Комментариев нет:

Отправить комментарий